På besök hos förra ägaren

Ja, jag och Fire åkte till förra ägaren nu på morgonen. Egentligen skulle det ha blivit av mycket tidigare, men både jag och Elin, som hon heter, har haft så mycket att göra. Hon bor på en mindre ö några mil bort, så vi var alltså tvungna att åka färja dit. Hon bor där med en äldre syster, föräldrar och ett antal hästar. Hon har 3 hästar, två tävlingshästar och en unghäst. Deras pappa har även fixat ett ridhus, flera stora hagar och två ridbanor. Ett drömställe för både hästar och ryttare.
 
Elin fick iallafall rida och kolla upp så att han hade det bra hos mig. Visst var jag nervös, men jag litade på att det Elin sa var sant. 
 
 
 
Men det var inget fel med honom, som tur var. Hon tyckte också att han började gå mer framåt och han hade lite mer bjudning på hinderna. Så jag måste gjort ett bra jobb. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback