Som sagt, dålig på rubriker...

Om någon skulle fråga vilken tidpunkt jag gillar på dagen skulle jag säga morgonen, helt klart. Så ifall ni vill träffa mig så är morgonen en bra tid, runt sju är jag nästan inne. Men jag vet att alla inte är så morgonpigga jag brukar gå in på eftermiddagen också, även vid champtider. 
 
Sen vill jag bara säga att det inte var jag som flängde runt på min häst igår, utan min kompis som var på besök. Men det är egentligen helt ointressant... :P
 
Sen fick jag tre dagens bästa idag, och två av dem med Fire. :D Även fast det var på en måndag så är jag stolt. Sen vet jag att andra kan tycka att det är konstigt att bli glad för ett dagens bästa, men jag tycker det är något att fira.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback